« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Tijekom proljeća 2020. godine provedeno je samovrednovanje digitalne zrelosti škola, a kasnije i vanjsko vrednovanje na uzorku od 250 škola. Vrednovanje je provedeno sa svrhom međuvrednovanja kako bi se utvrdilo stanje digitalne zrelosti tijekom trajanja programa e-Škole.
Specifičan cilj vrednovanja bio je utvrditi učinke zatvaranja škola i prelaska na online način poučavanja koji se dogodio zbog proglašenja pandemije koronavirusom i uvođenja restriktivnih epidemioloških mjera. Vrednovanje je provedeno na kraju školske godine čije je drugo polugodište obilježeno nastavnom na daljinu uz korištenje digitalnih tehnologija. Zbog toga i nije neobično kako su škole pokazale izvrsne rezultate u mjerenju digitalnog sazrijevanja.
Naime, vrednovanje je pokazalo kako je 50 % ispitanih škola na srednjoj razini digitalne zrelosti ( „e-osposobljene škole“), a njih čak 40 % na četvrtoj razini digitalno naprednih škola.
Međutim, samo tri škole nalaze se na najvišoj, petoj razini te se mogu definirati kao „digitalno zrele škole“. Među njima je i Osnovna škola Plaški.
Glavni razlozi ovako visokih rezultata kriju se u korištenju alata za online nastavu te izloženosti nastavnika i učenika različitim komunikacijskim procesima učenja i poučavanja koji su se odvijali na online platformama nastave na daljinu. Istovremeno, veliki zadatak pred cijelim sustavom ostaje razvijanje kvalitete korištenja tehnologije u nastavi, bolja organizacijska priprema nastave na daljinu, usvajanje digitalnih kompetencija nastavnika i učenika te kontinuirano osiguravanje podrške nastavnicima i učenicima.